duminică, 11 aprilie 2010

Un licar de speranta 11.04.2010

Am inceput sa scriu acest mesaj pentru ca vreau sa ajut cu adevarat pe cineva.
Viata noastra este uneori plina de suferinta si nu avem voie sa uitam ca putem sa facem altora viata mai usoara-de multe ori doar cu un zambet sau cu un cuvant.
Am cunoscut un om deosebit care are multe probleme de sanatate, insa el nu le simte pe acestea. De ce oare? Pentru ca este parinte si suferinta copilului sau e mai presus de a lui.
Cand mi-a povestit am simtit durerea nespusa din sufletul lui. E un suflet care plange de durere. Ati vazut si voi cu siguranta asta in ochii cuiva- lacrimi care sunt pe cale sa curga- lacrimi de durere si de speranta... Da speranta ca intr-o zi omul din fata ta te va ajuta sa treci peste problema care te macina.
E povestea unui tata- Mihai. Fiul-Andrei este un tanar de 20 de ani care in urma unui accident a ramas paralizat fara prea multe sperante de mai bine. Este un luptator si eu sunt convinsa ca impreuna vom putea gasi o solutie pentru el.
Are nevoie de ajutor si noi il putem ajuta.
Nu stiu in acest moment cum il putem ajuta...Pentru asta va cer ajutorul aici si acum.
Cu siguranta sunt multi oameni care au trecut prin asta si vor dori sa ne impartaseasca din experienta lor.

Un comentariu:

  1. Am scris la Europa FM in speranta ca un copil bolnav va fi ajutat mai usor cu ajutorul lor.
    Andrei sufera in tacere si spera sa se recupereze pentru a-si putea ajuta familia. Tatal lui este dependent de dializa si mama nu poate sa lucreze pentru ca trebuie sa aiba grija de el. Are un fratior mai mic care ii ajuta pe toti sa mearga mai departe. Am primit acte medicale care imi spun durerea lui si a celor din jur, care sunt marturia tuturor traumelor prin care a trecut si trece.
    Aseara am fost la Manastirea Nicula si m-am rugat sa nu-i dezamagesc si sa am putere sa fac ceea ce trebuie sa fac.
    Sper sa am puterea sa gasesc gandul cel bun care sa ma ajute sa-i ajut!

    RăspundețiȘtergere

Persoane interesate