luni, 19 ianuarie 2015

La multi ani!

La multi ani frumosi si sanatosi! N-am mai scris pe acest blog de multa vreme, deoarece m-am implicat intr-un nou proiect. Ii sunt recunoscatoare lui Andrei, care asa cum stiti deja, este un luptator si nu renunta la visele lui. A primit in sfarsit scaunul mult visat. Nu cu ajutorul meu. Poate ca nu este ceea ce am dorit eu pentru el, insa este acel ceva care ii poate face viata mai usoara.
 Are multe incercari, dar le ia "la rand". Nu pot sa va descriu cate...nu mi-ar ajunge o viata. Multumesc, Andrei pentru ca existi in viata noastra, ca esti un exemplu pentru cei care se plang ca le e greu pe lumea asta. Tu nu te-ai plans si probabil nu o vei face niciodata. Un pios omagiu celui ce a fost Mihai Danea care a plecat si el prea devreme in lumea ingerilor. Un OM deosebi!

Povestea acestui blog s-a nascut atunci cand l-am cunoscut pe Andrei si tatal lui  Mihai, astazi plecat prea devreme in lumea ingerilor. Cativa ani am incercat sa adun bani pentru el. Nu am reusit sa adun sume mari. Cu toate acestea m –am bucurat ca am putut fi de folos chiar si cu acel putin.


Iata ce scriam in urma cu cinci ani:

Ce poti sa spui oare in cateva cuvinte?
Un eu si atat.Un om care stie ce inseamna bucuria si tristetea, iubirea si durerea, puterea si curajul de a merge mai departe indiferent cat de greu ar fi drumul. Ma veti cunoaste citind...

Am sa reiau aici povestea care m-a determinat sa deschid acest blog "E povestea unui tata- Mihai. Fiul-Andrei este un tanar de 22 de ani care in urma unui accident banal, a ramas paralizat fara prea multe sperante de mai bine. Este un luptator si eu sunt convinsa ca impreuna vom putea gasi o solutie pentru el.
Are nevoie de ajutor si noi il putem ajuta...Pentru asta va cer ajutorul aici si acum.
Cu siguranta sunt multi oameni care au trecut prin asta si vor dori sa ne impartaseasca din experienta lor. "

Va rog din suflet ajutati-ma sa-l ajut pe ANDREI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate