luni, 19 ianuarie 2015

Simona- prietena celor indragostiti de un inger

Va spuneam in articolul anterior, ca n-am mai scris pe acest blog de multa vreme, deoarece m-am implicat intr-un nou proiect. La vremuri noi , oameni noi...cum se spune. Ii sunt recunoscatoare lui Andrei, care asa cum stiti deja este un luptator si nu renunta la visele lui.
Multumesc Andrei pentru ca existi in viata noastra, ca esti un exemplu pentru noi. Am postat in alte locuri, am realizat multe alaturi de oameni dragi mie si am sa va dezvalui pe rand o parte realizari din noile mele proiecte. In 2012 am inceput o activitate de voluntariat in cadrul Asociatiei "Exista viata dupa doliu". Va veti intreba "de ce?". Pentru ca: Mereu am simtit ca vreau si pot sa fac mai mult pentru cei din jur si am facut asta de cate ori am avut ocazia. A ajuta insa pe cineva care a pierdut un om drag este foarte important pentru mine, deoarece am invatat singura sa depasesc cea mai mare provocare a vietii mele. M-am intrebat de multe ori, de ce atunci cand suferim, ne simtim goi pe interior si nu stim care e urmatorul pas.... Cand suntem fericiti simtim acel gol in suflet? Cu siguranta, Nu. Atunci ne simt plini si puternici, mutam muntii. De ce oare? Pentru ca avem pretuire de la ceilalti? Putem sa umplem golul iubindu-ne pe noi si neavand asteptari de la cei din jur.Daruind fara sa asteptam nimic in schimb! Suntem vulnerabili, iar puterea vine tocmai din vulnerabilitate! Am sa va povestesc azi, despre Simona- prietena celor indragostiti de un inger. Cine sunt eu- Simona? Ce poți să spui oare în câteva cuvinte? Un eu și atât.Un om care știe ce înseamnă bucuria și tristețea, iubirea și durerea, puterea și curajul de a merge mai departe, indiferent cât de greu ar fi drumul. Mă veți cunoaște citind... Am participat la emisiuni radio si Tv, la evenimente publice, pentru a putea ajunge mai usor la cei care trec prin clipe grele si nu stiu cum Fac ceea ce fac din pasiune, cu inima deschisa si asta imi aduce multe satisfactii emotionale. Tot ceea ce fac mi se pare firesc si nu mi se pare greu. Spun ceea ce gandesc, le inteleg starile pentru ca am trecut eu insami prin ele si stiu in fiecare clipa prin ce trece fiecare. Uneori nici mie nu-mi vine sa cred ca eu vorbesc. Parca cineva imi trimite acele cuvinte si eu sun doar mesagerul care le rosteste. Cea mai mare satisfactie este cand reusesc sa-i fac sa zambeasca si sa le dau curajul de a merge mai departe pe drumul lor plin de provocari. Mesajul meu pentru cei care sufera este sa ceara ajutorul unui "prieten de nadejde"! Misiunea mea este de a aduce un zambet pe fata oamenilor greu incercati de "viata", de a "aprinde lumina in sufletele" lor. Pentru mai multe detalii, va invit sa cititi prezentarea de pe site

http://www.existaviatadupadoliu.ro/2013/09/simona-noastra-prietena-celor-indragostiti-de-un-inger/



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate