miercuri, 12 august 2015

Un colț de rai


Zile frumoase, petrecute în natură... flori, insecte, aer care îți mângâie plămânii, o oază de liniște și de încântare...un mic colț de rai... inspirație...poveste...cu ce-a fost și nu mai este, cu ce-a fost și ce mai este, cu ce vrei acum ...a țese.

Amintiri...cu dor in suflet...din Tabara Dorului

Sunt clipe când aș vrea să fug,
Și să m-ascund de lume,
Însă eu știu, că nu m-ar ajuta,
Și nu e pentru mine.









Sunt doar o picătură-ntr-un ocean,
Și universu-i mare,
Aș vrea să zbor, și-mi iau elan...
Mă-nalț cu dor în zare...


În vârf de munte sunt acum,
E liniște și pace,
Și mă cuprinde-un dor nebun...
Iar inima, nu-mi tace...


Un fluture aflat în zbor,
Și luminat de-o rază,
Îmi duce dorul pe un nor,
Și viața-mi luminează...

"Cobor, mă-nalț ș-apoi dispar..."
Șoptește soarele din zare,
Cărări în calea mea apar,
"Zăresc un prinț...călare.."

Azuga, 08.08.2015   12.00


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate