sâmbătă, 15 iulie 2017

''Mno, ce ai invatat de aici?"



Sunt multe momente în viață, în care ești pus față în față cu tine.
Momente în care ești mandru sau nu de ceea ce ai trăit până în prezent.

Și pentru că mereu în copilărie primeam o întrebare ''mno, ce ai învățat de aici?", m-am bucurat să descopar acest articol despre familia Radulescu.

Și eu  "am învățat să mă bucur de tot și de toate..."
Tu ce ai invatat de la parintii tai?
"Ce ai învățat de la tatăl dumitale?
De la tata am învățat să mă bucur de tot și de toate; și de la mama, la fel. Sunt oameni care s-au bucurat… E ușor să îți amărăști sufletul, dar e bine să-ți cultivi această capacitate de a te bucura de lucrurile mici."Când te privești în oglindă, îți place ce vezi?
Poate nici măcar nu ai suficient curaj să faci asta...
Când ajungi să iubești omul pe care îl vezi în oglindă, ai ajuns să te iubești cu adevărat, să simți binecuvântarea din viața ta.Tu ce ai învățat în viață?

Iata interviul care mi-a bucurat sufletul:

http://recorder.ro/fiica-lui-dem-radulescu-tata-era-atat-de-iubit-ca-ieseam-la-plimbare-noaptea-ziua-era-asaltat-de-admiratori/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate